T-com
(prestaro za odgovor)
Dakky
2016-09-20 16:47:57 UTC
Od 12.7. nema postova, grupa zamrla, pa da samo malo ozivim s pohvalom
T-Comu...

U noći sa petka na subotu u Rijeci je bila jaka grmljavina, a kako živim
u užem centru i okolo je masa zgrada s gromobranima, a kabeli podzemni,
nikad do sad nije bilo problema s aparaturom doma pa se nikad ništa nije
ni iskopčavalo iz struje/telefona.

I tako je u petak na subotu u 1.39 opalio grom posred susjedne zgrade
koja nema gromobran, iako je najbliži gromobran svega 50-tak metara
dalje. Meni samo router i MaxTV STB otišli, i switch koji je bio spojen
na ZTE. Susjedima od kompova do PlayStationa pocrkavalo svašta.

No ono što sam htio reći - nazvao T-Com u 2 ujutro, prijavio kvar, lik
došao u 10 ujutro (dakle niti 8 sati poslije) i zamijenio router i STB.
Ekipa na Optimi, H1, Iskonu... čekala do danas...

Eto da nije samo pljuvanje po T-Comu, jedna hvalevrijedna pohvala, svaka
im čast za express servis.
Zarko Cerovecki
2016-09-20 17:51:34 UTC
Post by Dakky
[...]
Pred 10tak dana zovu me iz Optime da li bih presao kod njih, da je
jeftinije, i tako klasicna spika.
Jednostavan odgovor da HT u slucaju kvara/groma odradi sve bitno brze je
zakljucio razgovor. Kod mene su zice po zraku, na stupovima. I desilo se
3-4 puta u 8 godina.
--
SET BLASTER=A220 I7 D1 T2
keyb yu,,C:\WINDOWS\COMMAND\keybrd2.sys
mario
2016-09-20 20:50:57 UTC
Post by Dakky
Od 12.7. nema postova, grupa zamrla, pa da samo malo ozivim s pohvalom
T-Comu...
U no=3Fi sa petka na subotu u Rijeci je bila jaka grmljavina, a kako živim
u užem centru i okolo je masa zgrada s gromobranima, a kabeli podzemni,
nikad do sad nije bilo problema s aparaturom doma pa se nikad ništa nije
ni iskop=3Favalo iz struje/telefona.
[...]
No ono što sam htio re=3Fi - nazvao T-Com u 2 ujutro, prijavio kvar, lik
došao u 10 ujutro (dakle niti 8 sati poslije) i zamijenio router i STB.
Ekipa na Optimi, H1, Iskonu... =3Fekala do danas...
Eto da nije samo pljuvanje po T-Comu, jedna hvalevrijedna pohvala, svaka
im =3Fast za express servis.
nije u pitanju samo servis, opcenito je t-com, barem u hr, par
svjetlosnih godina ispred svih ostalih. tko god da ima neki biznis i da
mu od pristupa netu ovisi zivot zna to itekako cijeniti... bilo bi
isplativo cak i da je tarifa duplo skuplja.
Bax
2016-09-21 18:48:52 UTC
Post by Dakky
Od 12.7. nema postova, grupa zamrla, pa da samo malo ozivim s pohvalom
T-Comu...
U noæi sa petka na subotu u Rijeci je bila jaka grmljavina, a kako Ÿivim u
uŸem centru i okolo je masa zgrada s gromobranima, a kabeli podzemni,
nikad do sad nije bilo problema s aparaturom doma pa se nikad ni¹ta nije
ni iskopèavalo iz struje/telefona.
I tako je u petak na subotu u 1.39 opalio grom posred susjedne zgrade koja
nema gromobran, iako je najbliŸi gromobran svega 50-tak metara dalje. Meni
samo router i MaxTV STB oti¹li, i switch koji je bio spojen na ZTE.
Susjedima od kompova do PlayStationa pocrkavalo sva¹ta.
No ono ¹to sam htio reæi - nazvao T-Com u 2 ujutro, prijavio kvar, lik
do¹ao u 10 ujutro (dakle niti 8 sati poslije) i zamijenio router i STB.
Ekipa na Optimi, H1, Iskonu... èekala do danas...
Eto da nije samo pljuvanje po T-Comu, jedna hvalevrijedna pohvala, svaka
im èast za express servis.
èitam komentare i èudim se ... kvarovi gromovi ovo ono ... brzi popravci i
pohvale ...
sve ok ...
al ja na amisu veè jedno 7 godina ... zaboravavim da imam adsl ... na
routeru hrga pra¹ine ...
da mi ne dolaze raèuni ja nebih imao pojma da imam adsl :)
MJR
2016-09-22 08:12:40 UTC
Post by Dakky
[...]
čitam komentare i čudim se ... kvarovi gromovi ovo ono ... brzi popravci i
pohvale ...
sve ok ...
al ja na amisu več jedno 7 godina ... zaboravavim da imam adsl ... na
routeru hrga prašine ...
da mi ne dolaze računi ja nebih imao pojma da imam adsl :)
amis ima 10 000 korisnika, HT ima 1,5 milion te će spojiti na internet bilo
koju pripizdinu.
U jednu ruku ja gledam da sam i ja provider, imam kuci adsl i 3 susjeda se
kaču na mene. Nikad mi nisu rekla da ne radi vec 4 godine.
Bax
2016-09-22 10:51:59 UTC
Post by Dakky
[...]
koja nema gromobran, iako je najbliŸi gromobran svega 50-tak metara
[...]
amis ima 10 000 korisnika, HT ima 1,5 milion te æe spojiti na internet
bilo koju pripizdinu.
U jednu ruku ja gledam da sam i ja provider, imam kuci adsl i 3 susjeda se
kaèu na mene. Nikad mi nisu rekla da ne radi vec 4 godine.
u ovom sluèaju brojke nisu vaŸne veè kvaliteta ... al ako æemo o brojkama
onda pogledaj kolko se korisnika Ÿali na t- com ...
anyway ako je rijeè o brojkama onda se kao relevantne brojke mogu uzimati
samo postoci ... al ja ne¹to rijetko vidim da se neko Ÿali na amis ;)
MasterBlaster
2016-09-22 17:10:20 UTC
Post by MJR
Post by Dakky
[...]
u ovom slučaju brojke nisu važne več kvaliteta ... al ako ćemo o brojkama
onda pogledaj kolko se korisnika žali na t- com ...
anyway ako je riječ o brojkama onda se kao relevantne brojke mogu uzimati
samo postoci ... al ja nešto rijetko vidim da se neko žali na amis ;)
Naravno, pa ko ce se zalit kad ga nitko nema :)
Gyz
2016-09-22 17:47:15 UTC
Post by MasterBlaster
al ja nešto rijetko vidim da se neko žali na amis ;)
Naravno, pa ko ce se zalit kad ga nitko nema :)
;->>
te dvije ulice u zagrebu lagano pokriju
;-D
Bax
2016-09-22 17:58:39 UTC
Post by MasterBlaster
Post by Bax
Post by Dakky
[...]
10-tak tisuæa je tebi nitko :)
By the way imam par frendova na iskonu i isto hvale da su brzi u sluèaju
kvara
Radovan Vrana
2016-09-23 09:06:38 UTC
Post by Dakky
Ekipa na Optimi, H1, Iskonu... čekala do danas...
Zato ja koristim T-Com i plaćam više u odnosu na ostale providere. Svaki
put su bili brzi i riješili su problem.

R.
Bruno Babic
2016-09-23 12:12:41 UTC
Post by Radovan Vrana
Zato ja koristim T-Com i plaćam više u odnosu na ostale providere. Svaki
put su bili brzi i riješili su problem.
Nije da pljujem po T-com-u, ali susjed je na Optimi imao samo jednu
intervenciju u tri godine, a svaki mjesec placa 100 kn manje za istu
uslugu. E sad, za 3600 kn bih im i ja oprostio sto problem ne rijese
sutra nego ga rijese prekosutra.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Dakky
2016-09-23 13:40:27 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Radovan Vrana
[...]
Istina, ali kao sto mario rece, ako ti je internet neophodan za posao,
tih 3600 kn ti nije neka utjeha.

Meni ne treba internet, odnosno ionako sam se snasao pa aktivirao
Internet Dan na Simpi, ali stara bi bez MaxTV-a pukla ;)
Bax
2016-09-23 19:30:44 UTC
Post by Bruno Babic
Zato ja koristim T-Com i plaæam vi¹e u odnosu na ostale providere. Svaki
put su bili brzi i rije¹ili su problem.
Hm backup veza ? ili za te pare uzme¹ jo¹ jedan adsl od drugog providera :)
Radovan Vrana
2016-09-23 16:13:01 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Radovan Vrana
[...]
Razumijem što govoriš, samo ću dodati da to - prekosutra - može značiti
i tjedan dana kod nekih providera.

R.
Bax
2016-09-23 19:29:42 UTC
Post by Bruno Babic
Zato ja koristim T-Com i placam vise u odnosu na ostale providere. Svaki
put su bili brzi i rijesili su problem.
Potpis !
Yossarian
zato imamo najsporiji internet u europi
Radovan Vrana
2016-09-23 16:17:54 UTC
Post by Yossarian
Post by Radovan Vrana
Post by Dakky
[...]
Neki već imaju optiku s 100 i više megabita u downloadu. Ja nemam, jer
ne živim u posh kvartu.

R.
Dakky
2016-09-23 17:20:45 UTC
Post by Radovan Vrana
Post by Yossarian
Post by Radovan Vrana
Post by Dakky
[...]
Ma nije do kvarta nego do zgrade. Ne isplati im se uvlacit optiku u
zgradu sa 5 stanova... cak i da svi zele optiku.
Radovan Vrana
2016-09-24 09:15:26 UTC
Post by Dakky
Ma nije do kvarta nego do zgrade. Ne isplati im se uvlacit optiku u
zgradu sa 5 stanova... cak i da svi zele optiku.
A kako se DCM-u, danas Bnet-u dalo postavljati cijelu infrastrukturu
prvo za kabelsku tv, pa potom i internet i telefon preko istog tog
kabela? Po Zagrebu su sami razvlačili svoju infrastrukturu, kopali
ulice, postavljali po ulicama razvodne ormariće, kod bušili po zgradama,
postavili kablove i kanalice, te priključili ljude koji su htjeli bili
njihovi korisnici.

R.
Dakky
2016-09-24 15:03:52 UTC
Post by Radovan Vrana
Post by Dakky
[...]
Ne znam kako, ali Zagreb je Zagreb. Mi u Rijeci jos uvijek ne mozemo
dobiti Bnet. Iako je centar grada, nema infrastrukture. U nekim drugim
kvartovima Bnet ima svoju infrastrukturu, ali u centru nema.
Radovan Vrana
2016-09-24 18:46:45 UTC
Post by Dakky
Ne znam kako, ali Zagreb je Zagreb.
U Zagrebu postoje kvartovi u kojima je optika najnormalnija stvar kao i
oni kojima je stabilan ADSL san. DCM/Bnet nije radio probleme ako se u
nekoj ulici na njih priključio samo manji broj ljudi
Post by Dakky
Mi u Rijeci jos uvijek ne mozemo
dobiti Bnet. Iako je centar grada, nema infrastrukture. U nekim drugim
kvartovima Bnet ima svoju infrastrukturu, ali u centru nema.
Bnet sam uzeo za primjer da se stvari ipak mogu pomaknuti.

R.
Bruno Babic
2016-10-04 14:01:04 UTC
Post by Radovan Vrana
A kako se DCM-u, danas Bnet-u dalo postavljati cijelu infrastrukturu
prvo za kabelsku tv, pa potom i internet i telefon preko istog tog
Pretpostavljam da je to krenulo kao i u ostalim gradovima. Prvo su
provukli kroz jednu zgradu, pa onda kompleks zgrada, pa onda kvart i
tako to.

Vazno je znati da je svojedobno kabelska televizija bila odlican izvor
zarade uz relativno malu pocetnu investiciju jer je vecina zgrada
gradjenih poslije 80-tih godina imala centralnu antenu i samo si trebao
dovesti koaksijalni kabel do nekakvog ormarica uz suglasnost stanara.
S obzirom na to da su za vrijeme Jugoslavije (a i neko vrijeme nakon)
kabelske televizije uredno pustale piratizirane satelitske programe,
nije bio problem dobiti suglasnost stanara kojima se umjesto 3-4 drzavna
programa nudilo jos 30-tak svjetskih programa za malu cijenu.

P.S. dobro se sjecam da je 1995. osjecka TV re-emitirala Sky Movies u
vrijeme kada nisu emitirali svoj program (znaci nekih 20-tak sati dnevno).
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Gyz
2016-10-04 16:20:43 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Radovan Vrana
[...]
bnet, je u koprivnicu došel negde u ljeto, pred možda tri mjeseca
i po onome kaj sam čul, već je dosta grada pokril
jasno da prvo počel sa stambenih zgradama
a zadnja informacija mi je da je već došel i u moj kvart
gdi prevladavaju obiteljske kuće
i da su već neki uzeli kabel
na žalost, kvart nisu počeli sa moje strane
;-((
pa još moram malo pričekati

ali dinamika, kojom delaju, vrlo brzo budu pokrili cijeli grad
nadam se da budu prvo završili moj kvart
a ne skočili nekam drugam
;->>

očito je da je u igri investicija, da odmah pokriju cijeli grad
a ne jednu zgradu, pa da onda ona zaradi za dalje

to je velko-T, napravilo pred 4 godine
90% grada je pokriveno sa optikom
ali sve delaju, da što manje priključe??????
Den
2016-10-04 18:56:01 UTC
Post by Radovan Vrana
A kako se DCM-u, danas Bnet-u dalo postavljati cijelu infrastrukturu
prvo za kabelsku tv, pa potom i internet i telefon preko istog tog
moje iskustvo s DCMom danas Bnetom, je suprotno
kad su se pojavili pre hrpu godina ubrzo su pro¹li susjednom ulicom da
poveŸu naselja (vi¹ekatnice s puno stanova)
neki stanari s prozora gledaju u dvori¹te kuæe u toj susjednoj ulici gdje su
ljudi mogli dobiti prikljuèak, no mi s na¹e adrese ni¹ta
Gyz
2016-10-04 19:02:44 UTC
Post by Den
Post by Radovan Vrana
A kako se DCM-u, danas Bnet-u dalo postavljati cijelu infrastrukturu
prvo za kabelsku tv, pa potom i internet i telefon preko istog tog
moje iskustvo s DCMom danas Bnetom, je suprotno
kad su se pojavili pre hrpu godina ubrzo su prošli susjednom ulicom da
povežu naselja (višekatnice s puno stanova)
neki stanari s prozora gledaju u dvorište kuće u toj susjednoj ulici gdje su
ljudi mogli dobiti priključak, no mi s naše adrese ništa
ne znam...
pratim kak se ovdje šire...

možda se politika promijenila pod VIP-om
bar se nadam
;->>
Bruno Babic
2016-10-05 09:06:09 UTC
Post by Den
moje iskustvo s DCMom danas Bnetom, je suprotno
kad su se pojavili pre hrpu godina ubrzo su pro¹li susjednom ulicom da
pove¾u naselja (vi¹ekatnice s puno stanova)
neki stanari s prozora gledaju u dvori¹te kuæe u toj susjednoj ulici gdje su
ljudi mogli dobiti prikljuèak, no mi s na¹e adrese ni¹ta
Svugdje je isto. Nece spajati samo tvoju kucu jer moraju isto kopati kao
i za zgradu od 50 stanova, pa ce radije kopati za zgradu... a tu je i
ona vec prije spomenuta centralna instalacija u zgradama, tako da je to
jos jedan plus da spajaju zgrade. No, da im ti ponudis da iskopas kanal
do njihovog ormarica o svom trosku, vrlo vjerojatno bi te odmah spojili :)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Gyz
2016-10-05 10:45:08 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Den
[...]
kod mene nema kopanja...
već odavno je sve ukopano...
izgrađeni "zdenci", iz zdenaca idu okitenke do svake kuće

zato se bnet, tak brzo i širi...
koristi postojeći DTK
i samo gura optiku

jasno da kod novogradnji ipak treba kopat
ali to velko-T mora odraditi, bez mnogo pitanja
ako želiš telefon
;->>

na primjer, kod mene u ulici, novogradnja sa tri stana
ljudi uvodili telefon
skoro tjedan dana su ga uvodili, kak se zakompliciralo
;->>

na primjer, susjedna kuća nema telefon,
ali kad se telefonija ukapala,
i za njenu kuću su proveli okitenku
ali je nisu priključili, jer nema uveden telefon, a ni sad ga nema

telekom, htel tu njenu okitenku iskoristiti za spoj i tog novog objekta

da vidiš zanimacije...
"to je cijev za njenu kuću"
"nebu ona tuđe račune plaćala"...
;->>

na kraju su bušili preko ceste negde pod 45 stupnjeva
i prijeko deli posebni šaht...

uglavnom, to uvođenje je koooštalooooo
po cjeniku je? kolko? mislim da je neko vrijeme bilo 500+pdv

sav resto ide na "dominantnog operatera" koji ima obveze po zakonu
Post by Bruno Babic
No, da im ti ponudis da iskopas kanal
do njihovog ormarica o svom trosku, vrlo vjerojatno bi te odmah spojili :)
evo, ja se nudim, da sam kupim optički kabel i sam provlečem do šahta
u kojemu ima optike, i iz kojega su već priključene kuće

kaj misliš, kak bi prešel kad bi našli moj kabel u cijevima??
;-D
Bruno Babic
2016-10-07 09:59:42 UTC
Post by Gyz
evo, ja se nudim, da sam kupim optički kabel i sam provlečem do šahta
u kojemu ima optike, i iz kojega su već priključene kuće
Nazovi ih i reci da zelis optiku te da si spreman da sneses troskove
dovodjenja optike do tvoje kuce. Vidjeti ces da ce pristati.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Gyz
2016-10-08 08:08:06 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Gyz
[...]
ma da... moš mislit...
;-D

ako ja snosim trošak dovođenja optike u "moj" šaht
dal onda morem taj kabel iznajmljivat susedima?
;->>
;-D

vrijeme samodoprinosa je davno prošlo
da, ako si štel telefon, si samodoprinosom kupil centralu i poklonil hpt-u
Dakky
2016-10-08 09:03:47 UTC
Post by Gyz
Post by Bruno Babic
Post by Gyz
[...]
meni je šaht na 50 metara od zgrade di je optika pa svejedno nista.

a mozda postoji sansa da je t-com htio pa da ga je predstavnik stanara
odbio. to ti je tako kad su losi medjususjedski odnosi...

ali znam konkretnu situaciju, lik je na metronetu dobio optiku kao firma
bez ikakvih veza i vezica, frajer dosao popeo se na 5 stupova i provukao
kabel.
Gyz
2016-10-08 10:38:33 UTC
Post by Dakky
Post by Gyz
[...]
http://www.tim-kabel.hr/content/view/338/386/lang,hrvatski/
http://www.tim-kabel.hr/images/stories/cjenik/Cjenik_Tim_v1.xlsx

zanima me kolko je m kod velkog-T
a oni na količinu, još sigurno dobe ogroman diskont

cijena kabla je bagatela, u odnosu kak bilo prije

a kad nema kopanja...
bandere ili gotovi dtk...
fakat nema smisla, kaj ne uvode...
doslovno NE ŽELE uvesti

kaj got oni pričali bajke...

metronet, sad dela samo sa firmama
i sigurno nisu dovlekli kabel samo sa jednom jedinom niti
;->>
Den
2016-10-08 11:49:53 UTC
Post by Bruno Babic
evo, ja se nudim, da sam kupim optièki kabel i sam provleèem do
¹ahta u kojemu ima optike, i iz kojega su veæ prikljuèene kuæe
Nazovi ih i reci da zelis optiku te da si spreman da sneses troskove
dovodjenja optike do tvoje kuce. Vidjeti ces da ce pristati.
ma da... mo¹ mislit...
;-D
ako ja snosim tro¹ak dovoðenja optike u "moj" ¹aht
dal onda morem taj kabel iznajmljivat susedima?
;->>
;-D
vrijeme samodoprinosa je davno pro¹lo
da, ako si ¹tel telefon, si samodoprinosom kupil centralu i poklonil
hpt-u
a to je ipak bilo jeftinije nego je sam odrŸavat
Gyz
2016-10-08 13:04:47 UTC
Post by Gyz
vrijeme samodoprinosa je davno prošlo
da, ako si štel telefon, si samodoprinosom kupil centralu i poklonil hpt-u
a to je ipak bilo jeftinije nego je sam održavat
da... da...
a hpt propal, jer je moral održavat centralu
;-D
ddd
2016-10-10 17:46:40 UTC
Post by Gyz
Post by Bruno Babic
Post by Gyz
[...]
Za dovođenje optike na lokaciju gdje nije dostupna potrebno je nazvati
ISKLJUČIVO odjel za poslovne korisnike (prodat ce je i privatnim
korisnicima). Oni će ti napraviti ponudu sa i bez ugovorne obveze, samo
budi spreman platiti.

Meni je optika 2 cm od ograde - tj. optika je dovedena. Sluzbeno razlog
zasto nemogu dobiti opticki prikljucak je da "infrastruktura ne postoji"
na mojoj lokaciji. Prakticni razlog je da s druge strane nije na nista
spojena.

Ako zelis investirati u vlastitu infrastrukturu i iznajmljivati je
drugim operaterima potrebno je ishodovati dozvole za postavljanje
(općina) postaviti centralni prikljucak (ormar) koji će omogućiti
pristup 24/7/365 svim operaterima kojima je iznajmljujes i platiti
dozvolu za pruzanje usluga pristupa internetu (oko 2000 kn + PDV).
Mislim da se ta dozvola daje iskljucivo pravnim osobama no nisam siguran.
Gyz
2016-10-10 20:51:33 UTC
Post by ddd
[...]
razlika je kaj pri meni je ipak spojeno, i uveli su u par kuća
Post by ddd
Ako zelis investirati u vlastitu infrastrukturu i iznajmljivati je
previdel si zajedljivi cinizam
;->>
Post by ddd
[...]
a največi pobornik, da sve bude po zakonu je????????
velko-T
;-D

netko, ko je donedavno, razvlačil kak im palo na pamet
sad upire prstom u najmanju sitnicu

znaš onu lopovsku
ako nikak drukčije onda ipak pošteno

T-monopol
sad koristi zakone, da bi drugima podmetal klipove...

a podružnica... T-agencija poslušno to provodi

zato i jesmo "najsporiji u europi"
ali zato je korupcija pri vrhu u europi
najbrže djelujuća
;->>

Radovan Vrana
2016-10-04 16:09:26 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Radovan Vrana
[...]
Kod mene nema kompleksa zgrada, a neke koje sada postoje tada nisu
postojale.
Post by Bruno Babic
[...]
Kod mene nije bilo tako. DCM je kopao ulicu radi polaganja kabela,
kablove u zgradu uvodio je tako da su kod mene probušili cijelu zgradu
po vertikali nasred studbišta i dalje kablove razvodili kanalicama i
bušili rupe za ulaz kabela u stan onima koji su željeli koristiti
njihove usluge. Tako je kod nas postojeći centralni sustav s antenom
više manje otišao u povijest jer je već tada u njega trebalo uložiti
dodatni novac da se sve to modernizira i kasnije prilagodi digitalnoj
tv. Ljudi su prešli na kabelsku TV (potom često uzeli i pristup
internetu i na kraju i telefon) ili na IPTV.

R.
Yossarian
2016-09-24 07:25:01 UTC
Post by Radovan Vrana
Post by Yossarian
zato imamo najsporiji internet u europi
Neki već imaju optiku s 100 i više megabita u downloadu. Ja nemam, jer
ne živim u posh kvartu.
R.
Ne govorim o posh kvartu već o lijepoj našoj najsporijoj u evropi radi
T-com_a
Radovan Vrana
2016-09-24 09:19:52 UTC
Post by Yossarian
Post by Radovan Vrana
Post by Yossarian
[...]
Svi koji rade za profit neće ulagati u nešto novo ako to zbilja ne
moraju. Troši se postojeće dok ide. I to se masno naplati. Nema tu
filantropije, altruizma i sanjalaškog pogleda u budućnost.

R.
miha
2016-09-25 07:00:15 UTC
Post by Yossarian
Post by Radovan Vrana
Post by Yossarian
[...]
Drugi puta kad ti krenu krojiti politiku objašjavajući da se nešto mora
prodati, ti onda pazi kome ćeš dati glas i zašto. Ne tvrdim da bi t-com
bio kvalitetniji da je ostao u vlasnništvu RH, tvrdim da bez aktivnog
sudjelovanja građana u razumjevanju budalaština koje gledaš u dnevniku
bude nam i nadalje isto ovak "najsporije u europi" po svim pitanjima.
Radovan Vrana
2016-09-25 10:17:52 UTC
Post by Yossarian
Post by Radovan Vrana
Post by Yossarian
[...]
I piši im. Imaju oni svoje planove širenja mreže, ali nije zgorega
napisati e-pisamce i poslati ga na službenu adresu.

R.