(prestaro za odgovor)
raskid ugovora kod t com
Jozo
2012-02-10 11:21:13 UTC
imam kod ovih smradova telefon i flat...placam im 260 kn prosjecno mjesecno
i onda kad ih zoves na SZK slusas najprije 2 minute reklame, nabijem i njih
i SZK i Tcom
odlucio sam se maknut s njih iako imam jos 8 mjeseci ugovor (naravno,
potpisao sam jer sam bio primoran, nisam mogao kod nikog uzet kad sam uselio
u novu zgrade nego kod njih, jer nisu dali parice ni jednom operateru kojeg
sam trazio)...
izracun penala mi je 380 kn,pa kad to podijeli na 8 mjeseci, i zbrojim
ustedu od cca 100 kn za to kaj sad placam, u plusu sam...
planiram si uzet neki double ili triple play (za ovu cijenu bi dobio i
triple) pa me zanima koja je trenutno ponuda najbolja...
gledam si iskon za 209 kn mjesecno, jedino mi je malo bed kaj je 3 mbit
adsl...
kaj s bnetom?nije ni on los s cijenama
Dakky
2012-02-10 14:03:58 UTC
Post by Jozo
[...]
bnet je dobar ako ga mozes dobiti. jer oni ne koriste parice nego
infrastrukturu od kabelske televizije

a ostali... svi su tu negdje...
CC
2012-02-10 15:02:41 UTC
ha ?
Crni maèak
2012-02-10 15:17:15 UTC
Post by Jozo
izracun penala mi je 380 kn,pa kad to podijeli na 8 mjeseci, i zbrojim
ustedu od cca 100 kn za to kaj sad placam, u plusu sam...
Kakvi penali?! Nema toga više. Slobodno možeš raskinuti s njima kad god
želiš.
Tomkiller
2012-02-10 18:11:01 UTC
Post by Jozo
imam kod ovih smradova telefon i flat...placam im 260 kn prosjecno mjesecno
i onda kad ih zoves na SZK slusas najprije 2 minute reklame, nabijem i njih
i SZK i Tcom
kolega ima Iskon mislim trio malo malo ga tv zajebava, bio slucajno kod
njega, zvao njihovu sluzbu za korisnike, cekao 45 min na telefonu. Stoga
nevdim da se bolji od T-coma po tom pitanju, 4mb je min iskonu koliko
sam imao priliku vidjeti...

B-net daje nesto vise od ostalih u smislu interneta... u globalu, uzmes
ono kaj mozes, imas uvjete i volis... sve je to isto manje vise
Crni maèak
2012-02-10 20:27:15 UTC
Post by Tomkiller
[...]
Slabo vidis, ocito...

http://www.iskon.hr/za_kucu/iskon_trio/telefon_internet_tv
Tomkiller
2012-02-10 21:45:36 UTC
Post by Crni maèak
Post by Tomkiller
[...]
da, imao sam priliku vidjet kod kolege 4.o3mb download, pise jedno a
stvarno pokazuje drukcije, ok, i nevidim slabo, nisam niti rekao da sam
gledao na njihovom webu, lol
Ja
2012-02-11 08:26:03 UTC
Post by Jozo
[...]
jesi razmisljao o optimi? Sad imaju neke nove O2 i O3 pakete, brzina
4mbit dovn i 384 upload.
ja imamo optimu vec 4 god i zadovoljan sam.
Hipnotiziran
2012-02-11 08:42:39 UTC
Post by Jozo
[...]
Najbolji b-net, ostalo sve shit, bnet 3D ima do 12 Mbit brzinu, i flat tel,
tj nazoves bilo koga u HR priæas 1h za 0,28kn, nakon 1h te prekine,
ali mozes opet nazvat za drugih 0,28kn i razgovarat jo¹ 1h.

Naravno, ako ti je dostupan, tim bolje,
nikada nikakvih veæih problema nisam imao!
--
__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 6875 (20120210) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr
Hipnotiziran
2012-02-11 08:44:09 UTC
Internet je isto flat :-)

http://www.eset.com.hr
ALG
2012-02-11 09:48:16 UTC
Post by Hipnotiziran
Najbolji b-net, ostalo sve shit, bnet 3D ima do 12 Mbit brzinu, i flat tel,
tj nazoves bilo koga u HR prićas 1h za 0,28kn, nakon 1h te prekine,
ali mozes opet nazvat za drugih 0,28kn i razgovarat još 1h.
Naravno, ako ti je dostupan, tim bolje,
nikada nikakvih većih problema nisam imao!
Kabelska je Ok ali ima i ona svojih mana...
Ovdje nas uglavnom boli kuki za telefon jer on je stvar prošlosti otkad
svako ima barem jedan mobitel, a i danas je bilo kome u najmanju ruku
neozbiljno dat broj fiksne - to je još za kancelarije i za nikog više.

Što se tiče onog bitnog, tj. interneta - mana na kabelskoj je što se
djeli veza s ostalim korisnicima.
E sad, ako si ti na priključku sa samim penzionerima onda ko da si u
raju ali ako si na priključku s par desetaka žestokih ličera mogao bi
krvave suze proplakat u večernjim satima a pogotovo vikendom.

btw. bnet ti više nema flat nego mislim da su limitirali na 320 giga
mjesečno(fair usage klauzula), OSIM ako uzmeš maksimalnu brzinu od 32
Mbit jer onda se fair usage ne odnosi na tebe.
--
28. članica Europske Unije
http://www.youtube.com/watch?v=Fba8PTx0fVE
meps
2012-02-11 12:08:56 UTC
Post by ALG
[...]
To sto je mobitel "cool" ne znaci da je i praktican sto se tice cijene,
koliko ja znam jos uvijek u HR se ne nudi kao u Americi jos davnih
90-tih paketi tipa, $19,95/mjesecno sa 1000 minuta besplatnih razgovora
ili flatrate razgovori.
Dok za fiksne linije imas pakete koji daju besplatne razgovore - flatrate.
Crni maèak
A antivirus?! Da li je i on flat?
Crni maèak
2012-02-11 12:59:39 UTC
Post by Tomkiller
Post by Crni maèak
Post by Tomkiller
[...]
Nisi rekao gdje si imao priliku vidjeti.
Drugi put budi precizniji da ne bi dolazilo do zabune.
Sluzbeno je 3, ide i vise od toga ovisno o propusnosti parice, ostatak je za
tv.
Radovan Vrana
2012-02-11 14:06:42 UTC
Post by ALG
a i danas je bilo kome u najmanju ruku
neozbiljno dat broj fiksne - to je još za kancelarije i za nikog više.
Ne slažem se da je neozbiljno. Fiksni telefon je još uvijek najjeftiniji
način komunikacije mnogima i pouzdaniji je od mobitela.

R.
ALG
2012-02-11 22:48:32 UTC
Post by meps
[...]
Imaš u tele2 smart tarifu za 100kn mjesečne pretplate 500minuta
razgovora, 100 poruka i giga prometa.
Neznam za tebe ali meni je tih 500minuta ko flat jer potrošim mjesečno
max 50-60% od ukupne minutaže.
http://www.tele2.hr/privatni-korisnici/mobiteli/start-paket-pretplata/kupi-d277-t2/
meps
2012-02-12 08:54:42 UTC
Post by ALG
[...]
neznam kako je sad ali znam da je prije bilo govora da kod Tele2 je
losiji signal, iako su koristili istu mrezu normalno ali opet...
ako je losiji signal pa je zato cijena manja onda mi to nista ne znaci,
jer krecem se posvuda i nisam u centru ZG-a da samo tamo trebam signala.

Kako imam 4 broja mobitela, davati 400kuna mjesecno mi i nije bas naj
rjesenje za upitnu uslugu... jer u biti sva 4 broja trose malo, vise se
sluzimo za nuzdu nego sto bi htio... tako je stanje i kod drugih vjerujem.
Kod vipa imas poslovnih paketa za manje novaca od ovog.

jer da imam 20-30 tisuca kuna placu onda ne bi ni bio na ovdje i
raspravljao :)
Hipnotiziran
2012-02-12 15:36:03 UTC
Post by Crni maèak
Post by Hipnotiziran
Internet je isto flat :-)
[...]
Maknuto, zadovoljan! :-)

i za tvoju informaciju, nije flat, veæ 250 kn godi¹nje! :-)

Crni maèak
2012-02-12 16:52:49 UTC
Post by Hipnotiziran
Post by Crni maèak
A antivirus?! Da li je i on flat?
Maknuto, zadovoljan! :-)
U potpunosti :-)
Post by Hipnotiziran
i za tvoju informaciju, nije flat, već 250 kn godišnje! :-)
Preskupo za tako los komad softvera :-)
ALG
2012-02-13 03:55:16 UTC
Post by meps
[...]
Za pripizdine stvarno neznam kakav je signal, ja sam u Puli i 99.9%
vremena se krećem isključivo u gradu a tu je signal odličan i za mobitel
i za mobilni net - stick pa je tako vjerojatno i u Zagrebu.
--
28. članica Europske Unije
http://www.youtube.com/watch?v=Fba8PTx0fVE
Sljedeća stranica >