A evo pisao sam i VadaTelu i T-comu!
(prestaro za odgovor)
Jole911
2005-07-22 20:12:58 UTC
Vodatel d.o.o.

Postovani,

cijena dial up impulsa se obracunava po najpovoljnijoj internet tarifi u
Hrvatskoj i zapravo Vam ih naplacuje T-com. Sto se tice visine pretplate za
SatADSL pokusali smo se cijenom sto vise pribliziti plateznim mogucnostima
prosjecnog hrvatskog gradjana i smatramo da je prilicno povoljna buduci da
svi paketi ukljucuju "flat rate" promet i da dio pretplate pokriva troskove
koristenja Astrinog satelita. Ukoliko bude bilo kakvih izmjena u cjeniku
biti cete pravodobno obavijesteni.

Srdacan pozdrav,

Nenad Tomasevic
Vodatel d.o.o.
Savska 66/IX
Zagreb, Croatia
+385 (0)1 6312 990
***@vodatel.hr
http://www.vodatel.hr

T-com!! Svugdje sam postovani kao da je pisao isti tip ili stroj!!??? I
recete mi nije ovdje mjesto za to a negdje mora bit pisem ja i njima ali
NEVREDI!!

Postovani,

nazalost u ovom trenutku Vam ne mozemo ponuditi ADSL uslugu za broj
telefonskog prikljucka 034/262-***, ali situacija se stalno mijenja i
nadopunjuje, a tocan datum

prikapcanja pojedinog DSLAM-a nazalost nemamo. Prvenstveno na nadogradnju
pojedine centrale utjecu gradjevinski i tehnicki uvjeti, hardverska i
softverska instalacija, provjera i ostali infrastrukturalni zahvati te
situacija na samom terenu. Sluzbeno obavjestavanje o bilo kakvim planiranim
nadogradnjama kapaciteta

vezanim uz nase usluge u smislu objave tocnih datuma, nije poslovna praksa
vecine svjetskih telekomunikacijskih tvrtki, pa Vam iz istog razloga ne
mozemo dati konkretan odgovor na Vas upit u ovom trenutku.

Na web stranici http://www.tportal.hr/maxadsl/dostupnost/fset.html mozete
provjeriti dostupnost ADSL usluge za Vas telefonski broj, te Vas molimo da
ostavite kontakt kako biste bili dodani na listu interesa jer se upravo
prema

toj listi interesa odredjuju prioriteti sirenja ADSL usluge na pojedinim
centralama.

Srdacan pozdrav,

T-com

: : Sluzba za korisnike

Telefon: 0800/9000

Broj fax-a: 0800/9009

e-mail adresa: ***@t-com.hr

Nije gotovo - akcija do MAXadsla za 1 kunu traje i dalje!

Vise na: http://maxadsl.t-com.hr ili na 0800 9000
G-UNIT @ GER
2005-07-22 20:29:27 UTC
Moglo bi biti njima gotovo!!!
Vitamin Z
2005-07-22 20:46:45 UTC
"Jole911" <***@NEPISATyahoo.com> wrote in message news:dbrk0m$9qk$***@bagan.srce.hr...
/cut

MoŸe¹ ti pisati i Svetom Petru! U oèima T-Coma ti si samo jedan vi¹e manje,
kuŸi¹? Ne vrijedi ti ¹ta im prijeti¹ da æe¹ im bombu bacit ili ne¹to, ne
slu¹aju oni tebe... Pazi ovo, ja sam iz ®abna i velim ti 1000 stanovnika,
kaŸe se u 10 mj. , poslali smo zahtjev
po sluŸbenoj formi tu smo 16 korisnika metnuli sa mnom kao inicijatorom, ba¹
ne zanima koje iznenaðenje spremaju, poslat æemo i kako smo prvotno skupili
tu imamo oko 50 valjda ne¹to uspije, nadam se,
jednostavno PROBAJ skupit 15 korisnika makar silnom mukom ali SKUPI, pitaj
prijatelje, rodbinu,
bilo koga moŸda znadu nekog, pazi, NE MORAJU UZET, ja imam potpise od ljudi
koji NE ZNAJU NI ©TA JE INTERNET, ali su dali potpis, mora¹ samo malo
impresionirat ljude i oni æe ti DAT POTPIS, i zaèas skupi¹ 15 ja sam se
MUÈIO I CIJELO SELO 3 KILOMETRA obi¹ao, i radi drugih, ALI PRVENSTEVNO DA GA
JA IMAM, drugi ko voli nek izvoli, ALI ZA SEBE SAM TO RADIO. I nije mi Ÿao
jer koliko god da je T-com pokvaren ja ipak mislim da je ostao traèak nade i
da æe ga IPAK UVESTI. ®elim ti sreæu!!!!!!!
DP
2005-07-22 21:29:08 UTC
Post by Vitamin Z
[...]
Kad ste (opcenito selo) dobili telefon? Koliko tel. brojeva ima s ista prva
3 broja, kako su rasporedjeni?
Vitamin Z
2005-07-22 21:38:57 UTC
Post by DP
Post by Vitamin Z
[...]
cca. pred 30 godina :-p
cijelo selo poèinje na 851 (osim trgovaca i nekih drugih imaju 211 tako
ne¹to) ali oko 90% je na 851.
rasporeðeni? evo velim ti skoro svi na 851,
kuæa do kuæe, jedno 98% kuæa ima telefon.
DP
2005-07-23 01:45:43 UTC
Post by Vitamin Z
cca. pred 30 godina :-p
Ovaj dio moze bit los, ali nije nuzno, nove centrale su pogodnije za
dslamove, npr. u sela imotske zagore koja su dobila telefon u proteklih
nekoliko godina imaju moderniju optiku nego stanovnici wall streeta. :)
Vitamin Z
2005-07-23 09:33:02 UTC
Post by DP
Post by Vitamin Z
[...]
da mozda, ali centrala i oprema su koliko ja znam obnovljena i prilièno nova
tako da ne vjerujem da æe bit problema
Miro-vip
2005-07-30 13:29:12 UTC
Post by DP
nekoliko godina imaju moderniju optiku nego stanovnici wall streeta. :)
to je logièno jer da telefoni u wall steetu nerade 15 minuta zbog
rekonstrukcije brojili bi se milioni € štete.

chief of security Leo
2005-07-22 20:41:42 UTC
Post by Jole911
T-com
: : Sluzba za korisnike
Telefon: 0800/9000
Broj fax-a: 0800/9009
Samo vi jedite govna dok neko ne poludi!!
--
"Cannon to right of them, cannon to left of them,
cannon in front of them, volley'd and thunder'd;
***@gmail.com
Rafe
2005-07-24 19:07:22 UTC
Post by Jole911
cijena dial up impulsa se obracunava po najpovoljnijoj internet tarifi u
Hrvatskoj i zapravo Vam ih naplacuje T-com. Sto se tice visine pretplate za
A zapravo naplaæuje ih T-com, ali pola cijene ide Vodatelu, dok pola cijene
ostaje T-com-u za uslugu prespajanja linije, drŸanja veze, odrŸavanja i ono
¹to je najbitnije RIZIK NAPLATE. Bez obzira platio ti telefonski raèun ili
ne T-com isplaæuje pola cijene Vodatelu.

Takva je situacija sa svim Internet providerima u HR, ¹to se dial-up-a tièe,
osim T-com-a :-)

A za¹to pi¹e¹ Vodatelu kada si STUDENT?

Pozdrav, Rafe!

P.S. napravi popis zainteresiranih za ADSL i po¹alji èim, èim prije!
Jole911
2005-07-24 22:27:45 UTC
"Rafe" <
Post by Rafe
A za¹to pi¹e¹ Vodatelu kada si STUDENT?
A nisam JA student Nego maja djeca i sad oped neka kazu da sam klinac !A
nisam ni peder da se koristim internetom samo radi trazenje musterija eto
to mi dodje kao Hoby ili razonoda posto sam u Mirovini!

BoG!!
Jole911
2005-07-24 22:33:47 UTC
"Rafe"
Post by Rafe
[...]
A sto se tice VodaTel to je OK 130 kn mjesecno ali inpulsi 500 -600 kn to
je previse zamisli surfas do200 sati mjesecno s DialUP om jebiga treba bit
realan pa reci skupo je brate mili ko suvo zlato!
Zato ja stalno pisem apele pomoci izbezumljen krvavom nepravdom u vezi
DialUP a i DSL a i Sat DSLa !

Pozdrav!
Igor Briski
2005-07-25 09:03:59 UTC
Post by Jole911
cijena dial up impulsa se obracunava po najpovoljnijoj internet tarifi u
Hrvatskoj i zapravo Vam ih naplacuje T-com. Sto se tice visine pretplate za
A zapravo naplaćuje ih T-com, ali pola cijene ide Vodatelu, dok pola cijene
ostaje T-com-u za uslugu prespajanja linije, držanja veze, održavanja i ono
što je najbitnije RIZIK NAPLATE. Bez obzira platio ti telefonski račun ili
ne T-com isplaćuje pola cijene Vodatelu.
Nije baš tak jednostavno. :) Naime, ovisi o kojoj se numeraciji radi.
Ako pričamo o 0767x tada *SVE* uzima T-Com a ISPu ostaje samo pretplata
koju korisnik plaća direktno ISPu.

A mislim da se upravo o toj tarifi ovdje priča (najpovoljnija internet
tarifa).
--
8-)

This space intentionally left blank.
Jole911
2005-07-25 13:43:53 UTC
Nije ba¹ tak jednostavno. :) Naime, ovisi o kojoj se numeraciji radi.
Ako prièamo o 0767x tada *SVE* uzima T-Com a ISPu ostaje samo pretplata
koju korisnik plaæa direktno ISPu.
Radi se o tarifi najpovoljnijoj kako oni tvrde 076-788-888 by VodaTel
production !!

Pozdrav!
Jole911
2005-07-25 13:45:22 UTC
Nije ba¹ tak jednostavno. :) Naime, ovisi o kojoj se numeraciji radi.
Ako prièamo o 0767x tada *SVE* uzima T-Com a ISPu ostaje samo pretplata
koju korisnik plaæa direktno ISPu.
A suska se da ce VodaTel ici jos za mjesec dana u Fiksnu telefoniju pa mozda
nesta i USKRSNE i za Internet za nas bednike!!

Pozdrav