T-Com laptop ponuda
(prestaro za odgovor)
Dakky
2006-06-26 14:40:07 UTC
Jel uzeo tko, koliko dugo se ceka na laptop, ga se dobije odmah kod
potpisivanja ili tek nakon prvog racuna ili tek kod instalacije ADSL-a ... i
ima li razlike ako se ugovor potpisuje za poslovnog korisnika... tj. na
firmu a ne na osobu...

I drugo pitanje, moze li se adsl uvesti na mjesto gdje je ona kucna
centrala... tj.. 2 broja preko jedne parice (a nije ISDN u pitanju)

Pozdrav
antonio
2006-06-26 14:51:29 UTC
ma..t-com prodaje compove.lol ..kupit ti radje u trgovini..
mrki
2006-06-26 15:01:22 UTC
Post by antonio
ma..t-com prodaje compove.lol ..kupit ti radje u trgovini..
evo ti link za laptop:
http://www.general-forum.org/forum/showthread.php?t=621
Dakky
2006-06-26 15:08:51 UTC

Radije suti ako nemas pametnijeg za rec
Dakky
2006-06-26 15:09:33 UTC
"antonio" <***@hotmail.com> wrote in message news:e7os9g$nn1$***@sunce.iskon.hr...
: ma..t-com prodaje compove.lol ..kupit ti radje u trgovini..

U kojoj trgovini mogu dobit laptop za 230 kn mjesecno kroz 2 godine bez da
uzimam kredit i da baterija traje barem 5 sati?
Badpix3l
2006-06-26 15:39:32 UTC
Post by Dakky
: ma..t-com prodaje compove.lol ..kupit ti radje u trgovini..
U kojoj trgovini mogu dobit laptop za 230 kn mjesecno kroz 2 godine bez da
uzimam kredit i da baterija traje barem 5 sati?
A sto mislis da ti ovo nije kredit?
Ti platis taj PC 5.880,00 kn, toliko te dode i u nekom ducanu istih
karakteristika. I nije 230 kuna nego je vise.
ALG
2006-06-27 00:52:54 UTC
Post by Badpix3l
A sto mislis da ti ovo nije kredit?
Ti platis taj PC 5.880,00 kn, toliko te dode i u nekom ducanu istih
karakteristika. I nije 230 kuna nego je vise.
Ovako, u "nekom dućanu" ti ne možeš dobiti komp na kredit ako nisi
trajno zaposlen i ako ti plaća nije u nekoj normali.
Ovo kod T-coma možeš uzeti i ako si nezaposlen samo ako potpišeš ugovor.
Prema tome kakvi krediti, jedini kredit za koji znam da ga svi moji
znanci koji su zaposleni imaju je minus do daske na tekućem računu,tj.
onaj najskuplji kredit.
Tonci
2006-06-27 06:46:55 UTC
Post by ALG
[...]
Isti uvjeti vaze i za T-Com:
"Ovu ponudu možete iskoristiti ako ste punoljetna osoba i imate otvoren
tekući račun (u PBZ-u ili bilo kojoj drugoj banci u RH) s redovitim
mjesečnim priljevom te zadovoljavate uvjete credit scoring-a prema važećim
aktima Banke."
ALG
2006-06-27 12:28:00 UTC
Post by Tonci
[...]
Šeteta, onda ja to ne bih mogao uzeti kad bih želio jer sam zadnji
priljev na tekući imao prije nekih 6 godina.
mmX
2006-06-26 17:55:41 UTC
Post by Dakky
U kojoj trgovini mogu dobit laptop za 230 kn mjesecno kroz 2 godine bez da
uzimam kredit i da baterija traje barem 5 sati?
za pocetak cijena nije 230 mjesecno vec 324...5880,00 je cijena za
gotovinsko plačanje :) opet caka t-coma :)
preracunajuci iznos 324kn mjesecno x 24 dolazimo do cijene 7776,00kn a
za tu cijenu se mogu kupit poprilicno ozbiljni laptopovi vec :)
trajanje baterije laptopova je sasma relativan pojam..ovisi sta radis na
laptopu i o masu drugih stvari..prema sluzbenim karakteristikama
baterija ne izdrzava 5 sati nego 4 sata i 10 min sto je poprilicno
daleko od 5 sati
radi se o poprilicno glomaznom laptopu,dosta teskom....
ekran je poprilicno los...usporedba na dole navedenom linku :)

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=2855&review=Lenovo+3000+C100+Review

imao sam taj laptop u rukama i mogu rec da je rijec o poprilicno gruboj
plastici a sam laptop je jako lose zavrsno obraden...

a sad par primjera sta se moze kupit za cijenu manju od ove ovog laptopa
a dobije sepuno puno bolji laptop :)

Notebook DELL Inspiron 1300 Wide, Intel Pentium M 745 (1.80Ghz), TFT
15.4", 512MB, DVD±RW, HDD 80 GB, bežična mreža, DOS
cijena 6899.00 hgspot

Notebook HP NX6125 (ES422ES), AMD Sempron 3300+,TFT 15", 1024 MB, DVD+RW
dual, HDD 80 GB, bežična mreža, DOS + torba
cijena 6750.00 hgspot

zelio bi dodat da je hgspot sto se tice prijenosnih racunala dosta skup
sto opet povlaci sa sobom mogucnost da se navedeni laptopovi nadu za
jeftinije :)
ispricavam se radi spominjanja hgspot-a al ovdje je zavrsio cisto u
informativne svrhe te mi nije bila namjera reklamirat niti jednu firmu
nego nekim osobama pokazat da za tu cijenu se mogu pronaci puno bolji
laptopovi :)
e pa sad ako zbog hgspota zavrsim na abuse neka zavrsim :p
vidim da je news grupe zatrpao trend abuse-a :)
mrki
2006-06-26 18:28:24 UTC
Post by mmX
za pocetak cijena nije 230 mjesecno vec 324...5880,00 je cijena za
gotovinsko pla�anje :) opet caka t-coma :)
[...]
15.4", 512MB, DVD¹RW, HDD 80 GB, beŞi�na mreŞa, DOS
cijena 6899.00 hgspot
Notebook HP NX6125 (ES422ES), AMD Sempron 3300+,TFT 15", 1024 MB, DVD+RW
dual, HDD 80 GB, beŞi�na mreŞa, DOS + torba
Svaki laptop iz Ve-Mila je bolji od ovog t-comovog sranja...
Marin
2006-06-26 19:39:05 UTC
torba?
2 god jamstvo?
bluetooth?
card readeri?
xp home?
4.5 sati baterija?
adsl po 80kn/mjesecno
kreditirano prakticki dzabe?

ja mislim da je svaki bolji od ovog laptopa ali ga nemrem naci
Post by mmX
Post by Dakky
U kojoj trgovini mogu dobit laptop za 230 kn mjesecno kroz 2 godine bez
da uzimam kredit i da baterija traje barem 5 sati?
za pocetak cijena nije 230 mjesecno vec 324...5880,00 je cijena za
gotovinsko placanje :) opet caka t-coma :)
[...]
15.4", 512MB, DVD±RW, HDD 80 GB, bezicna mreza, DOS
cijena 6899.00 hgspot
Notebook HP NX6125 (ES422ES), AMD Sempron 3300+,TFT 15", 1024 MB, DVD+RW
dual, HDD 80 GB, bezicna mreza, DOS + torba
Dakky
2006-06-26 20:59:39 UTC
"mmX" <***@gmail.com> wrote in message news:e7p731$a7s$***@ss408.t-com.hr...
: Dakky wrote:
:
[...]
: gotovinsko plaèanje :) opet caka t-coma :)

324 u to je uracunat 1mbit dsl i 512mb prometa ako se ne varam.
frend uzme net i dovoljno mu je 512 mb prometa a to da ides uzimati kosta
79,00 kn za adsl + 20 kn za prvih 512 mb.. dakle 99, zaokruzimo na 100.
dakle frend placa 100, a ja za prakticki 224 kn mjesecno kroz 2 godine
dobijam solidan laptop (solidan u smislu za sta meni treba, dvd playback,
net i slicno)...

plastika, finish, me ne fascinira uopce... bitno mi je samo da radi......
siguran sam da ce me i ekran sasvim zadovoljiti.....
mmX
2006-06-26 22:05:50 UTC
Post by Dakky
[...]
a sad jedno cisto matematicko pitanje otkad je 324-230 99kn :) ne drzi
mi bas vodu :) a rekao si da je 230 :)
a ja ti kazem da nije 230 nego 225 kn bez adsl-a :)
e sad ili tvoja racunica ne drzi vodu ili t-com racunica ne drzi vodu :)
a sumnjam da se je t-com ikad zeznuo u formiranju cijene :)
ako te sama kvaliteta laptopa ekran i sve ostalo sta sam gore naveo ne
fascinira onda tebi uopće ne treba laptop :)
al radi sta hoces tvoj novac i tvoje ulaganje :)
samo sam siguran da ce se vecina usera ovdje slozit samnom da su po
konfiguraciji i kvaliteti svi ti kompovi jedna velika pusiona :)
ova akcija me podsjeca na onu hocu pi*ke akciju t-com od prije par
godina unazad..ups hoću internet kada se net nakrcao klincima :)
i sto je najbitnije i najtragicnije t-com ce i ovaj put uspjet u svojoj
akciji :)
da skratimo to se zove hrvatski narod....slicna stvar je i sa
mobitelima...das korisniku mobitel za 1kn i on odmah potpise
pretplatu..kasnije kad dodu racuni onda se place :) al vezan si ugovorom
pa mozes places narednik 12 ili 24 mjeseca :)
kod adsl-a je malo drugacija stvar das jeftin komp
korisnicima..korisnici se zalijepe....das korisnicima iPod opet se
zalijepe...das korisnicima DVD opet se zalijepe :) a nitko se u biti ne
zapita da se taj dvd ili iPod ili komp ubiti plati puno vise nego sta je
u ponudi navedeno..naravno platis kroz sam promet adsl-a za koji
mislis bit ce mi dovoljno 512mb za surfanje pa to je jako puno..kad ono
na kraju mjeseca vidi vraga nades se na 2gb...
2gb je neki optimum i minimum za surfanje gledanje njuza gledanja slika
po netu :)
eto ispricavam se na malo podizem postu al jednostavno sam morao osvrnut
se na neke stvari koje mi jedu zivce :)
zahvaljujem :)
Dakky
2006-06-26 23:32:36 UTC
"mmX" <***@gmail.com> wrote in message news:e7plo2$bob$***@ss408.t-com.hr...

: a sad jedno cisto matematicko pitanje otkad je 324-230 99kn :) ne drzi
: mi bas vodu :) a rekao si da je 230 :)
: a ja ti kazem da nije 230 nego 225 kn bez adsl-a :)

Mah, 5 kn je ful velika razlika!!!

Vjeruj mi, i 50 MB bi bilo dovoljno za ono za sta ce se koristiti......
mrssmith
2006-06-26 23:53:46 UTC
Post by mmX
eto ispricavam se na malo podizem postu al jednostavno sam morao osvrnut
se na neke stvari koje mi jedu zivce :)
zahvaljujem :)
ma ne moras se ispricavati... dobro je da jos netko ima volje sve to
objasnjavati...

ali ono.. cemu i objasnjavati kad vidis kako novi naivci reagiraju na
takve postove...
njima se to sve ionak cini jeftino i povoljno...

dzabe je vise trositi rijeci kad je istina da ljudi kod nas nemaju
novaca (u prosjeku) i onda padaju na ovakve reklame t-coma...
misle da ce proci jeftinije... jbg.. :(
Dakky
2006-06-27 00:09:23 UTC
"mrssmith" <mrs.smithMAK-NI-***@xnet.hr> wrote in message news:e7psgk$gpe$***@news1.xnet.hr...

: ali ono.. cemu i objasnjavati kad vidis kako novi naivci reagiraju na
: takve postove...
: njima se to sve ionak cini jeftino i povoljno...

Mene uvrstavas u te "nove naivce" ?

: dzabe je vise trositi rijeci kad je istina da ljudi kod nas nemaju
: novaca (u prosjeku) i onda padaju na ovakve reklame t-coma...
: misle da ce proci jeftinije... jbg.. :(

Ja ne mislim da cu proci jeftinije, ja samo kazem da mogu odvojiti cca 250
kn mjesecno za laptop, kroz 2 godine, student sam, nisam stalno zaposlen, ne
mogu dignut kredu, ne mogu kupit laptop u cashu, i meni se ovo cini kao
vrhunska prilika jer nisam vidio da Ve-Mil, HGSrot, Kvark ili bilo tko treci
nudi mogucnost otplate na 24 rate.....

Kad gledam iz svog kuta, zapravo me uopce ne interesira kakvo mi smece
uvaljuju, bitno mi je samo da dobijem lap za tako rec 250 kn od prve
rate...... :)

Pozdrav
urnebes
2006-06-27 00:50:28 UTC
Post by Dakky
Kad gledam iz svog kuta, zapravo me uopce ne interesira kakvo mi smece
uvaljuju, bitno mi je samo da dobijem lap za tako rec 250 kn od prve
rate...... :)
Pozdrav
nauèio sam da ti nitko ni¹ta neæe dati za ðaba...
moŸda æe ti nakon 1 god biti vaŸno kakav je to laptopæ...
ja sam otplaæivo neke stvaræice dok su stajale u servisu i èekale na
popravak (garancija)...

samo kaŸem svoja iskustva...
reply2
2006-06-30 13:40:51 UTC
Post by mrssmith
Post by mmX
[...]
To je samo jos jedna t-cromova navlakusa za domace naivcine..

gG
2006-06-27 07:22:06 UTC
To ti moze biti logika za nesto drugo. Laptop mora biti kvalitetan ili odu
zivci. Isto tako ekran. Nemres piljiti 4,5 sata u los ekran. Ovaj laptop od
T-coma je diskutabilno kvalitetan. Vejruj mi imao sam nekoliko lapova u
zivotu a nekih sam se rjesavao vec nakon mjesec dana. Jednostavno ne ide...