Optima - nepotpisivanje ugovora za optidsl+telefon
(prestaro za odgovor)
drakon
2007-10-12 20:40:07 UTC
Može li me Optima ganjati ako ne potpišem ugovor za njihove usluge
opdsl+optitelefon. Naime, prijavio sam se na njihovim stranicama za obje
usluge jučer, a sad se premišljam da bi ipak ostal na iskonu, za par
mjeseci mi stiže i metronet u susjedstvo... Unutar tjedan dana mi stiže
Optimaški ugovor na potpis... :(
T-Zombix
2007-10-12 21:04:26 UTC
MoŸe li me Optima ganjati ako ne potpi¹em ugovor za njihove usluge
opdsl+optitelefon. Naime, prijavio sam se na njihovim stranicama za obje
usluge juèer, a sad se premi¹ljam da bi ipak ostal na iskonu, za par
mjeseci mi stiŸe i metronet u susjedstvo... Unutar tjedan dana mi stiŸe
Optima¹ki ugovor na potpis... :(
Za¹to bi te ganjala? Na osnovu èega? Pa nisi ni¹ta potpisao. Kad ti stigne
ugovor samo ga zanemari pa kad te nazovu da te podsjete da trebas nesto
poslati lijepo im se zahvali i reci da si se predomislio to ti je to.

drakon
2007-10-12 21:20:27 UTC
Post by drakon
[...]
Zašto bi te ganjala? Na osnovu čega? Pa nisi ništa potpisao. Kad ti stigne
ugovor samo ga zanemari pa kad te nazovu da te podsjete da trebas nesto
poslati lijepo im se zahvali i reci da si se predomislio to ti je to.
a čuj, ne znaš nikad tko te može kojom klauzulom opaliti? Jedni su
Balkanci i to im je u krvi, a drugi su Prusi... za*ebani sami po sebi.
T-Zombix
2007-10-12 21:58:57 UTC
Post by T-Zombix
[...]
a èuj, ne zna¹ nikad tko te moŸe kojom klauzulom opaliti? Jedni su
Balkanci i to im je u krvi, a drugi su Prusi... za*ebani sami po sebi.
Znam, znam... barem za Optimu. Te "klauzule" se rade u uredu pored mojeg pa
mi slobodno vjerujes... bar za ovo. Nece te opaliti klauzulom, OK je ekipa.
;-)

dominik
2007-10-12 21:00:51 UTC
MoŸe li me Optima ganjati ako ne potpi¹em ugovor za njihove usluge
naravno da ne
drakon
2007-10-12 21:21:57 UTC
hehe... a trošak papira, babe tipkaruše i goluba do moje adrese? :)
dominik
2007-10-13 00:53:46 UTC
Post by dominik
MoŸe li me Optima ganjati ako ne potpi¹em ugovor za njihove usluge
naravno da ne
hehe... a tro¹ak papira, babe tipkaru¹e i goluba do moje adrese? :)
ispostavi raèun za manipulativne tro¹kove otvaranja i èitanja njihovog pisma
:)